Saturday, December 20, 2008

Madah ke pengendatembu ati ngagai Pegari

Aku rindu macha pegari. Aku meli nyauka ninting volume pegari. Terubahya aku rindu machaya tang udah ke sida nyetinditka sepilya, dia aku tusah ndar ka machaya. Ukai nama, tu laban sepilya. Nama kebuah pegari mungkah(change) chara nyepil Jaku Iban.
Chunto: meh nyadi mih.
deh nyadi dih.
ne, neh nyadi nih.
Chara nyebut iya 'meh' ukai mih. Nadai kala aku nyebut meh, mih. Tak nyelai munyi iya dinga ku. Sepatutya sepilya meh ukai mih.
Aku nemu aku ukai lang expert tang nggai nyadi mungkah jaku ke udah dikena generasi ke generasi. Aku ukai ka nagang tang semina madah ke buah runding aja.

P/S: Ngarap amat ku sida (Bala Raban Pegari) mungkah baru jaku nya dalam Majalah kita. Ang ringgat. Buah runding aja. Agi deh, aku minat macha pegari, enda bekurang . Mupuk baru ku....

2 comments:

Anonymous said...

Eh, blog nuan tu nadai dijaga agi unggal? Manah, rindu meda raban Iban bisi ba dunya internet.

Pasal sepil Iban unggal, kami pan enggai nyadi enda nitihka sepil ke udah ditetapka Dewan Bahasa dan Pustaka, nya mih kebuah kami pan mesti nitih.

OK, terima kasih ke sukung nuan.

Ari Pegari Iban Production.

Abeng said...

Agi tu.. benung meh tu.Terima kasih laban malas.. Nya meh nda ngawa ga.Aku ngarapka Pegari mansang maju semaju agi..

Related Posts with Thumbnails