Saturday, July 11, 2009

Menua Baru Aku!

Nyu nda berasai dah 5 ari ninggalka menua Sarawak tegal ka nitih ka juluk ati nyadi injinia. Ditu meh aku. Kira ke lebih 500km ari rumah ba INSTEP Petronas Batu Rakit Kuala Terengganu. Nda berasai nyu sekula baru udah ke berapa lama kemisi. Nyu ka lelembau isi ka engkebut baru. Tang tu meh pengidup. Kitai mestika neruska pengidup. Tu nentuka pengidup kitai jemah ila. Ngagai bala pemacha ma'sih laban meruan setia. Nya aja ari aku. Ila nama bisi gambar aku nganjung. GBU...

3 comments:

Pala Tangga said...

Kelia aku bisi ampit kursus sebulan di Marang (1993 ba Telekom Colege). Utai ke agi di kingat ke aku pasal Trengganu - the beautiful beaches, nasi dagang, makai kropok lekor ba tisi jalai jam 3 lemai, suntong di jemboi tisi rumah baka ke ngeredai kain, ai kupi balat endar manis.

And of course, because since it was in Marang (MP Ketua PAS) kami bisi di lalau dulu pasal ngepan, basa etc.

Menua manah, urang pan ok tang pasal kitai deka sembiang kami suba pedis endar ngiga.

Nya aja, arapka nuan mujur dalam pelajar alu tercapai cita cita nyadi injinia ngambika bisi nyadi ka peransang sida ke dudi enggau ba nuan empu, udah mujur ila ulih nulong kitai sebansa.

Abeng said...

Terima kasih aya. Nya meh ditu pedis ka ngiga kedai makai cina. Ka makai jani pedis ngiga. Endur sembiang pan pedis ngiga ditu laban nadai sign. pasal beautiful beach nya nang amat sigi manah. Ai chiru. Kerupuk lekor nang mayuh ditu.

old torn jean said...

ney abeng arr..
salah penyauh menua di engkah nuan
semak nyak 500km
haha

Related Posts with Thumbnails